2010. november 28., vasárnap

¡Hola Naranjito!

A csütörtöki sírdogálás után pénteken megérkezett a fülig érő vigyor.
Pénteken reggel az én uram minivel ment dolgozni, onnan tovább a húga házába, letette a minit, összeszedte Naranjitot, és hazajött. Épp kinéztem az ablakon, amikor jött föl vele az emelkedőn a házunk felé. Olyan gyönyörű volt! Rögtön el is vittem görkori-edzésre, csak hogy dicsekedjek velel egy kicsit.

A hazafelé út nagyjából eseménytelen volt.
Miután 2 hete még hegymászás közben sem akarta elérni az 50ºC-ot a víz, becsuktuk a motor alján a szellőző nyílást, amit a kezelői kézikönyv szerint nyári üzemben nyitva kell hagyni, téli üzemben be kell csukni. (olyankor a termosztát hivatott nyitogatni szükség esetén)
Na, hazafelé az autópályán annak rendje és módja szerint - bár 2-3 fok volt a levegő hőmérséklete - fel is forrt az agyvize. Szerencsére nem volt különösebb gond, utána gyorsan kinyitotta az uram a csapóajtót, és simán haza is jött vele. 70 km-t 1 óra 20 perc alatt tett meg (általában 1 óra szokott lenni az út), és közben ugye megállt motort hűteni is. GPS-szel mérte az összes statisztikát, a lényeg belőle az átlagsebesség: 57 km/h, és a maximális sebesség: 92 km/h volt. És ugye bejáratós a lelkem.

Ma délelőtt elmentünk veterántalálkozóra vele. Mondták is a fiúk, hogy ez az autó sokkal jobb, mint a mini meg a skoda. Szerintem két okból tetszik nekik: 1. nem büdös (értsd: nem hányták még tele több ízben) 2. nincs benne hátul biztonsági öv - még (elöl is az eredeti két pontos van). Nem kell aggódni, már megrendeltük a hátsó biztonsági övet.

Képek sajnos nem készültek, de teljesen elégedettek vagyunk vele. 90-et simán megy, pedig ma én vezettem, nem nyomtam neki, és négyen ültünk benne.
Azt mondták a seat 600 szakértők, hogy azok a 600-asok, amikben eredeti motor van (mint a miénk), nem mennek 90-nél többet. Meg azt is, hogy a termosztát egyik 600-asban sem működik, mindenki nyitva hagyja a szellőzőt télire is.

Ja, és az is kiderült, hogy nem a bowden volt a hibás, hanem a gázpedál. Egy ici-picit állított rajta az uram, és máris sokkal jobb. Már visszajön, ha lelépünk róla, bár még mindig nagyon keményen oda kell lépni neki. Még dolgozunk az ügyön.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szívesen fogadjuk az építő jellegű kritikákat