Majd igyekszem behozni a lemaradást a blogon is, télen úgy sem nagyon fogunk tudni hozzá nyúlni.
Ma volt viszont a madridi "hungaroring"-en, vagyis a Jaramán a veterános nyílt nap. Ez lényegében annyit tesz, hogy a veterános klubok kapnak fejenként 15 perc pálya-időt, és így általában hasonló tudású autók vannak egyszerre a pályán.
Általában, de sajnos nem mindig, mert vannak kisebb klubok, akik nem töltenek meg egy menetet, és akkor osztozniuk kell másokkal sajnos. Így történt ez az eset is, amikor ez a kedves opeles kolléga letolta a pályáról a porfelhőből alig kilátszó minis ismerősünket, sárga zászló mellett, mert közvetlen előtte ugyanebben a kanyarban (a célegyenes utáni szűk kanyar) volt egy másik baleset. Egyébként több balesetről szerencsére nem hallottam.
Ezek is együtt voltak a pályán, a Porsche átlag 2 kört tett meg, amíg a többiek egyet, de ott nem volt konfliktus. Bár a jelek szerint ezek ugyanannak a klubnak a tagjai, mert előtte-utána egymás mellett parkoltak. Volt egy Skoda 110R is, de arról sajnos nincs képünk. Ő is velük ment. Olyan nagypapásan, csak a kalap hiányzott (a bukó tetejéről).
Amúgy a Porschék nagy része külön Porsche-klubban volt, mint ez is (szerelmes vagyok ebbe az autóba):
Bár forgalomba engedhető minink most éppen nincs, azért meglátogattuk a mini-klubunkat is. Ott volt kiállítva ez a mini, amit egy egyetemen építenek a közlekedés-gépész csemeték. Egy motor motorját rakták bele a hátsó ülés helyére. Csak kicsit láttam őket a pályán, mert utánuk sajnos mi következtünk, és menni kellett a rajthoz. De amikor láttam őket, ők is épp porfelhőt csináltak.
Ez pedig már a mi rajtunk előtti várakozás: sikerült megszereznem a pole position-t.
Utána viszont (azt hiszem), minden autó megelőzött minket, mert a gáz pedál már indulásnál vacak volt, és út közben csak romlott.
De azért a tetőcsomagtartón bőröndöket és sonkát szállító autót visszaelőztük az utolsó célegyenesben.
Jó móka volt, pedig tegnap este még azt mondogattam, hogy el se megyek, nem hogy vezessek.
Láttunk néhány nagyon szép autót, a három nagy kedvencem közül kettőt is: a talán egyetlen Madridban fellelhető Skoda 110R-et, és életemben először láttam élőben Porsche 356-ot.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Szívesen fogadjuk az építő jellegű kritikákat