2010. december 31., péntek

Boldog Új Elektronikus Gyújtást!

A kellemes karácsonyi csetepaté után végül az uram nyert: bár a kész elektronikus gyújtás készletet nem kapta meg, végül a papámmal találtak egy elektronikus gyújtás kapcsolási rajzot, megvették a hozzávalókat, és megtervezték a nyákot.
Műnyomó papírra ki lett nyomtatva a nyákterv, lamináló gépben rá lett csinálva a nyákra, és itt az eredmény:


Tegnap éjjel beleforrasztotta az alkatrészeket is:


Amíg az én uram az papám játékaival játszott, én a mamám játékait vettem kölcsön, aminek ez a "vásárcsarnok-tartószerkezetes kerítés" lett az eredménye.

Ma délelőtt a fiúk nekiálltak összeállítani az egészet, megfúrni hozzá a hűtőt, de addig dumáltam, hogy ez nem jó meg az nem jó, hogy a végén azt mondták, hogy ha ilyen okos vagyok, csináljam meg én.


Na jó, én csak a lyukak helyét jelöltem meg, a többit már ők intézték. Ha minden jól megy, már kész is van. De csak jövőre fogjuk tudni kipróbálni.

És a legszebb az egészben az, hogy közben a vaterán sikerült szerezni egy kész elektronikus gyújtást, tehát a házi tákolásnak majd meglátjuk, mi lesz a sorsa... De legalább játszottak a fiúk egy kicsit.

Boldog Új Évet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szívesen fogadjuk az építő jellegű kritikákat